ZWROT
ZWROT
Zamówiony produkt okazał się nietrafiony?
Produkt możesz zwrócić bądź wymianić na inny. W ciągu 14 dni możesz odstapić od umowy nie podając przyczyny.
*Krok 1: Zgłoszenie zwrotu
Dokonaj zgłoszenia zwrotu wchodząc na swoje konto w sklepie. DOKONAJ ZWROTU
Postępuj według wskazówek, które w łatwy i szybki sposób pomogą Ci dokonać zwrotu.
* Jeśli nie posiadasz konta w sklepie dokonaj zwrotu w tradycyjny sposób np wypełniając formularz zwrotu, który znajduje się w przesyłce z zamówieniem. Pobierz przykładowy formularz zwrotu
Proponowane procedury nie stanowią ograniczeń w ustawowym prawie do odstąpienia od umowy. Szczegółowy regulamin sklepu oraz ustawowe zwroty znajdują się tutaj: Regulamin
Krok 2: Wysyłka zwrotu
Spakuj zwrot, jeśli to możliwe dołącz paragon lub jego kopię i odeślij do nas paczkę np. Pocztą Polską na adres:
Sklep internetowy Makalu
Kilińskiego 169
90-353 Łódź
tel. 513-038-344
lub wybierz jedną z trzech darmowych możliwości zwrotu:
DARMOWY ZWROT W SALONIE
Pozostaw paczkę ze zwrotem w wybranym salonie Makalu. Salon odeśle zwrot za Ciebie*.
*Paczkę ze zwrotem zapakuj i odpowiednio zaklej w celu jej zabezpieczenia. Nie zostawiaj w salonie niezapakowanego zwrotu. Każdy salon odsyła zwroty raz w tygodniu. Zwrot przyjmiemy do realizacji jak tylko do nas dotrze o czym poinformujemy Cię drogą mailową.
DARMOWY ZWROT W PACZKOMACIE
Dokonaj zwrotu w PACZKOMACIE. Szybko, wygodnie i bez kolejek!
Dowiedz się jak zrobić zwrot:
1) Wejdź na stronę https://szybkiezwroty.pl/
2) Wybierz z listy MAKALU
3) Wypełnij formularz zwrotu
4) Odbierz kod zwrotu sms/e-mail
5) Umieść kod zwrotu na paczce (Możesz napisać go na pudełku. Jeśli zwrot nadajesz w tej samej paczce, pamiętaj by odkleić z pudełka poprzedni list przewozowy)
6) Nadaj paczkę w wybranym przez Ciebie paczkomacie
DARMOWY ZWROT KURIEREM DPD*
Dokonaj zwrotu za pośrednictwem kuriera DPD. Wygodnie i bez wychodzenia z domu!
1) Wejdź na stronę https://www.dpd.com/pl/pl/moje-dpd/zwroty-przesylek-dpd/
2) Wpisz numer listu przewozowego z otrzymanej przesyłki
3) Postępuj zgodnie z wytycznymi
*WAŻNE! Darmowego zwrotu kurierem DPD można dokonać jedynie zamówienia otrzymanego za pośrednictwem kuriera DPD. Zachowaj numer pierwotnego listu przewozowego.
Krok 3: Zwrot należności
Zwrotu należności dokonamy w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przez nas przesyłki zwrotnej na podane konto bankowe. Otrzymasz od nas wiadomość potwierdzającą przyjęcie zwrotu.
WYMIANA
Dokonaj zwrotu i złóż nowe zamówienie.
Ważne!
- Prosimy o niewysyłanie przesyłek za pobraniem chyba, że wcześniej były takie ustalenia
- Ponosisz koszt bezpośredni zwrotu chyba, że skorzystasz z naszych darmowych zwrotów
- Zwrot w salonie, zwrot w paczkomacie INPOST i kurierem DPD jest bezpłatny
- Nie realizujemy zwrotu produktów zakupionych w salonach stacjonarnych
- Prosimy aby zwracany produkt był w takim stanie, w jakim został otrzymany tj. bez śladów używania, świadczących o innym wykorzystaniu produktu, niż tylko do celów jego sprawdzenia
- Jesli zwrot nie zostanie uznany poinformujemy Cię drogą mailową lub telefoniczną oraz odeślemy zwrot na adres podany w zamówieniu