ZWROT

ZWROT

Zamówiony produkt okazał się nietrafiony?

Produkt możesz zwrócić bądź wymianić na inny. W ciągu 14 dni możesz odstapić od umowy nie podając przyczyny.

 

*Krok 1: Zgłoszenie zwrotu

Dokonaj zgłoszenia zwrotu wchodząc na swoje konto w sklepie. DOKONAJ ZWROTU

Postępuj według wskazówek, które w łatwy i szybki sposób pomogą Ci dokonać zwrotu.

 

* Jeśli nie posiadasz konta w sklepie dokonaj zwrotu w tradycyjny sposób np wypełniając formularz zwrotu, który znajduje się w przesyłce z zamówieniem. Pobierz przykładowy formularz zwrotu

Proponowane procedury nie stanowią ograniczeń w ustawowym prawie do odstąpienia od umowy. Szczegółowy regulamin sklepu oraz ustawowe zwroty znajdują się tutaj: Regulamin

 

Krok 2: Wysyłka zwrotu

Spakuj zwrot, jeśli to możliwe dołącz paragon lub jego kopię i odeślij do nas paczkę np. Pocztą Polską na adres:

 

Sklep internetowy Makalu

Kilińskiego 169

90-353 Łódź

tel. 513-038-344

 

lub wybierz jedną z trzech darmowych możliwości zwrotu:

 

DARMOWY ZWROT W SALONIE

Pozostaw paczkę ze zwrotem w wybranym salonie Makalu. Salon odeśle zwrot za Ciebie*.

 *Paczkę ze zwrotem zapakuj i odpowiednio zaklej w celu jej zabezpieczenia. Nie zostawiaj w salonie niezapakowanego zwrotu. Każdy salon odsyła zwroty raz w tygodniu. Zwrot przyjmiemy do realizacji jak tylko do nas dotrze o czym poinformujemy Cię drogą mailową. 

 

DARMOWY ZWROT W PACZKOMACIE

Dokonaj zwrotu w PACZKOMACIE. Szybko, wygodnie i bez kolejek!

Dowiedz się jak zrobić zwrot:

1) Wejdź na stronę https://szybkiezwroty.pl/

2) Wybierz z listy MAKALU

3) Wypełnij formularz zwrotu

4) Odbierz kod zwrotu sms/e-mail

5) Umieść kod zwrotu na paczce (Możesz napisać go na pudełku. Jeśli zwrot nadajesz w tej samej paczce, pamiętaj by odkleić z pudełka poprzedni list przewozowy)

6) Nadaj paczkę w wybranym przez Ciebie paczkomacie

 

DARMOWY ZWROT KURIEREM DPD* 

Dokonaj zwrotu za pośrednictwem kuriera DPD. Wygodnie i bez wychodzenia z domu!

1) Wejdź na stronę https://www.dpd.com/pl/pl/moje-dpd/zwroty-przesylek-dpd/

2) Wpisz numer listu przewozowego z otrzymanej przesyłki

3) Postępuj zgodnie z wytycznymi

*WAŻNE! Darmowego zwrotu kurierem DPD można dokonać jedynie zamówienia otrzymanego za pośrednictwem kuriera DPD. Zachowaj numer pierwotnego listu przewozowego. 

 

Krok 3: Zwrot należności

Zwrotu należności dokonamy w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przez nas przesyłki zwrotnej na podane konto bankowe. Otrzymasz od nas wiadomość potwierdzającą przyjęcie zwrotu.

 

WYMIANA

Dokonaj zwrotu i złóż nowe zamówienie. 

Ważne!

  • Prosimy o niewysyłanie przesyłek za pobraniem chyba, że wcześniej były takie ustalenia
  • Ponosisz koszt bezpośredni zwrotu chyba, że skorzystasz z naszych darmowych zwrotów
  • Zwrot w salonie, zwrot w paczkomacie INPOST i kurierem DPD jest bezpłatny
  • Nie realizujemy zwrotu produktów zakupionych w salonach stacjonarnych
  • Prosimy aby zwracany produkt był w takim stanie, w jakim został otrzymany tj. bez śladów używania, świadczących o innym wykorzystaniu produktu, niż tylko do celów jego sprawdzenia
  • Jesli zwrot nie zostanie uznany poinformujemy Cię drogą mailową lub telefoniczną oraz odeślemy zwrot na adres podany w zamówieniu