Strona używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celu poprawienia naszych usług. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Jeśli nie wyrażasz zgody zmień ustawienia swojej przeglądarki. Rozumiem

ZWROT I WYMIANA

ZWROT

Zamówiony produkt okazał się nietrafiony?

Produkt możesz zwrócić bądź wymianić na inny. W ciągu 14 dni możesz odstapić od umowy nie podając przyczyny.

 

*Krok 1: Zgłoszenie zwrotu

Dokonaj zgłoszenia zwrotu wchodząc na swoje konto w sklepie. DOKONAJ ZWROTU

Postępuj według wskazówek, które w łatwy i szybki sposób pomogą Ci dokonać zwrotu.

 

* Jeśli nie posiadasz konta w sklepie dokonaj zwrotu w tradycyjny sposób np wypełniając formularz zwrotu, który znajduje się w przesyłce z zamówieniem. Pobierz przykładowy formularz zwrotu

Proponowane procedury nie stanowią ograniczeń w ustawowym prawie do odstąpienia od umowy. Szczegółowy regulamin sklepu oraz ustawowe zwroty znajdują się tutaj: Regulamin

 

Krok 2: Wysyłka zwrotu

Spakuj zwrot, jeśli to możliwe dołącz paragon lub jego kopię i wyślij do nas paczkę np. Pocztą Polską na adres:

 

Sklep internetowy Makalu
Kilińskiego 169
90-353 Łódź
tel. 513-038-344

lub

Pozostaw paczkę ze zwrotem w wybranym salonie Makalu. Salon odeśle zwrot za Ciebie.

 

Krok 3: Zwrot należności

Zwrotu należności dokonamy w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przez nas paczki zwrotnej na podane konto bankowe. Otrzymasz od nas wiadomość potwierdzającą przyjęcie zwrotu.

 

WYMIANA*

Wymiany możesz dokonać na dwa sposoby:

1. Dokonaj zwrotu i złóż nowe zamówienie.

lub

2. Dokonaj zwrotu oznaczając formularz słowem „wymiana” i złóż nowe zamówienie w celu rezerwacji wpisując w uwagach „wymiana”. Po otrzymaniu przez nas zwrotu wyślemy nowe zamówienie na wymianę.

*Skorzystanie z procedury wymiany w żaden sposób nie ogranicza ustawowego uprawnienia do odstapienia od umowy. 

 

Ważne!

  • Prosimy o niewysyłanie przesyłek za pobraniem chyba, że wcześniej były takie ustalenia.
  • Ponosisz koszt bezpośredni zwrotu
  • Zwrot w salonie jest bezpłatny
  • Nie realizujemy zwrotu produktów zakupionych w salonach stacjonarnych Makalu. 
  • Prosimy aby zwracany produkt był w takim stanie, w jakim został otrzymany tj. bez śladów używania, świadczących o innym wykorzystaniu produktu, niż tylko do celów jego sprawdzenia.
  • Jesli zwrot nie zostanie uznany poinformujemy Cię drogą mailową oraz odeślemy zwrot na adres podany w zamówieniu.