Strona używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celu poprawienia naszych usług. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Jeśli nie wyrażasz zgody zmień ustawienia swojej przeglądarki. Rozumiem

REKLAMACJE

Formularz reklamacji towaru

Sprzedawca jest odpowiedzialny względem kupującego, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną ( rękojmia ) zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta ( Dz. U z dnia 24 czerwca 2014 r. )

W przypadku stwierdzenia wady towaru przysługuje Ci uprawnienie do złożenia reklamacji w terminie 2 lat od daty wydania towaru i 1 roku od daty stwierdzenia wady towaru.

Sugerowanym przez nas sposobem złożenia reklamacji jest reklamacja w formie pisemnej. Nie wyłącza to jednak możliwości złożenia reklamacji w innej, wybranej przez Ciebie formie – taka reklamacja również zostanie rozpatrzona zgodnie z obowiązującymi przepisami.

W przypadku składania reklamacji w formie pisemnej lub np. drogą mailową możesz pobrać formularz reklamacji towaru lub samodzielnie sporządzić reklamację zawierającą co najmniej wszystkie informacje zawarte w/w Formularzu.

Po sporządzeniu reklamacji wyślij reklamowany towar wraz z prawidłowo sporządzonym formularzem reklamacji towaru ( jeśli został sporządzony) na adres:

Sklep internetowy Makalu

Kilińskiego 169

90-353 Łódź

Tel. 513-038-344

Reklamację możesz również dostarczyć osobiście do wybranego Salonu Makalu.

Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni od dnia złożenia reklamacji. W tym terminie zobowiązujemy się do poinformowania Cię o sposobie rozpatrzenia reklamacji we wskazany przez Ciebie sposób.

Szczegółowy regulamin sklepu znajduje się tutaj: Regulamin

Platforma ODR https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=PL